Marketing Internetowy na wyciągnięcie ręki

Czy grafika na stronie internetowej ma znaczenie?

Czy grafika na stronie internetowej ma znaczenie?

Prowadząc własną witrynę, należy zadbać o wiele aspektów. Liczy się bowiem nie tylko treść, ale i grafika na stronie internetowej. Jej umiejętne wykorzystanie może przynieść marce wiele korzyści, takich jak chociażby większy ruch z wyszukiwarki. Co ma znaczenie w przypadku firmowej strony? Wielu początkującym przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, co powinna zawierać strona internetowa? Przede wszystkimWięcej oCzy grafika na stronie internetowej ma znaczenie?[…]

Wady i zalety fanpage’a na Faceboku

Wady i zalety fanpage’a na Faceboku

Choć istnieją wady i zalety fanpage’a na Facebooku, to niezaprzeczalnie media społecznościowe stały się w ostatnim czasie jednym z ważniejszych narzędzi marketingowych. Na założenie konta na jednej najpopularniejszych platform decyduje się coraz więcej firm. Dowiedz się, jakie są wady i zalety fanpage’a na Facebooku. Czym jest fanpage na Facebooku? Z określeniem fanpage spotkał się każdyWięcej oWady i zalety fanpage’a na Faceboku[…]

Google Ads czy Facebook Ads – co wybrać?

Google Ads czy Facebook Ads – co wybrać?

Google Ads jest reklamą w wynikach wyszukiwania lub w sieci reklamowej Google. Płaci się w tym przypadku za kliknięcie (PCC). Reklama ta w sieci wyszukiwania opiera się na wybranych słowach kluczowych. Jeśli internauta wpisze w wyszukiwarkę Google określone frazy, wyświetli mu się reklama. Musi być ona jednak dobrze zoptymalizowana. Reklama w sieci reklamowej wyświetla sięWięcej oGoogle Ads czy Facebook Ads – co wybrać?[…]

Przegląd najczęściej popełnianych błędów w e-commerce

Przegląd najczęściej popełnianych błędów w e-commerce

Mówi się, że błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi. W e-commerce trzeba działać dużo, żeby czerpać z tego przedsięwzięcia zyski.  Jednak ta mnogość prac obarczona jest spory  ryzykiem pomyłki. Dlatego tym razem chcielibyśmy pomówić z Wami właśnie o tym, jakie błędy są najczęściej popełniają właściciele biznesów z sektora e-commerce. Bez marketingu aniWięcej oPrzegląd najczęściej popełnianych błędów w e-commerce[…]

Jaka jest przyszłość Facebooka?

Jaka jest przyszłość Facebooka?

Czy możemy mniej więcej przewidzieć, jak w przyszłości będzie wyglądać Facebook albo czy w ogóle taką ma? Trudno oczywiście sobie wyobrazić, aby nagle wszyscy użytkownicy przestali się interesować takim niezwykle popularnym globalnie medium. Są przecież ludzie, którzy rozpoczynają swój dzień od odwiedzenia tego serwisu i tutaj go kończą. Zauważmy, że Facebook bardzo różni się od tego, czym był na samym początku. Oczywiście nie tylko sami użytkownicyWięcej oJaka jest przyszłość Facebooka?[…]

Jak prowadzić personal branding?

Jak prowadzić personal branding?

Pod tym tajemniczym hasłem kryje się nic innego niż budowanie marki osobistej. Ma to ogromne znaczenie, jeżeli chcemy się kojarzyć odbiorcom odpowiednio. Chcesz znaleźć lepszą pracę, albo zaistnieć pisząc bloga, a może prowadzisz warsztat i planujesz prowadzić kanał na YouTube? Musisz wypracować sobie swoją rozpoznawalność, budzić odpowiednie skojarzenia, żeby zdobyć grono odbiorców i staje jeWięcej oJak prowadzić personal branding?[…]

Czym jest influencer marketing?

Czym jest influencer marketing?

Influencerzy – gwiazdy dzisiejszego Internetu, inspirujące tysiące fanów do określonego stylu życia, zachowań, podejmowania pewnych wyzwań. Osoby, które potrafiły zgromadzić wokół siebie wierną, wpatrzoną w siebie społeczność, która na bieżąco śledzi poczynania swojego lidera. Natomiast, jak to bywa w Internecie nader często – wystarczy jeden fałszywy ruch, potknięcie, zachowanie, które się nie spodoba i influencerWięcej oCzym jest influencer marketing?[…]

Nowoczesny marketing ze smakiem

Nowoczesny marketing ze smakiem

Nie da się ukryć, że w ciągu ostatnich lat oblicze marketingu się zmieniło. Upowszechnienie się Internetu, portale społecznościowe a w końcu smartfony w kieszeni każdego człowieka – marketing musiał zmienić swoje oblicze. Nowoczesny marketing bazuje w dużej mierze właśnie na sieci, pojawiają się alternatywne sposoby komunikacji i nowoczesne podejście do klientów. Marketing w sieci NowoczesnyWięcej oNowoczesny marketing ze smakiem[…]

Marka osobista w branży prawniczej

Marka osobista w branży prawniczej

Branża prawnicza oficjalnie nie może się promować w taki sam sposób, jak czynią to firmy w innych sektorach gospodarki. Czy to oznacza, że marka osobista w branży prawniczej nie istnieje? Absolutnie nie. Warto jedynie mieć świadomość, w jaki sposób można kreować swoją osobę i budować pozycję na rynku, by być pozytywnie postrzeganym przez swoje środowiskoWięcej oMarka osobista w branży prawniczej[…]