Marketing Internetowy na wyciągnięcie ręki

Przegląd najczęściej popełnianych błędów w e-commerce

Przegląd najczęściej popełnianych błędów w e-commerce

Mówi się, że błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi. W e-commerce trzeba działać dużo, żeby czerpać z tego przedsięwzięcia zyski.  Jednak ta mnogość prac obarczona jest spory  ryzykiem pomyłki. Dlatego tym razem chcielibyśmy pomówić z Wami właśnie o tym, jakie błędy są najczęściej popełniają właściciele biznesów z sektora e-commerce. Bez marketingu aniWięcej oPrzegląd najczęściej popełnianych błędów w e-commerce[…]

Jaka jest przyszłość Facebooka?

Jaka jest przyszłość Facebooka?

Czy możemy mniej więcej przewidzieć, jak w przyszłości będzie wyglądać Facebook albo czy w ogóle taką ma? Trudno oczywiście sobie wyobrazić, aby nagle wszyscy użytkownicy przestali się interesować takim niezwykle popularnym globalnie medium. Są przecież ludzie, którzy rozpoczynają swój dzień od odwiedzenia tego serwisu i tutaj go kończą. Zauważmy, że Facebook bardzo różni się od tego, czym był na samym początku. Oczywiście nie tylko sami użytkownicyWięcej oJaka jest przyszłość Facebooka?[…]

Jak prowadzić personal branding?

Jak prowadzić personal branding?

Pod tym tajemniczym hasłem kryje się nic innego niż budowanie marki osobistej. Ma to ogromne znaczenie, jeżeli chcemy się kojarzyć odbiorcom odpowiednio. Chcesz znaleźć lepszą pracę, albo zaistnieć pisząc bloga, a może prowadzisz warsztat i planujesz prowadzić kanał na YouTube? Musisz wypracować sobie swoją rozpoznawalność, budzić odpowiednie skojarzenia, żeby zdobyć grono odbiorców i staje jeWięcej oJak prowadzić personal branding?[…]

Czym jest influencer marketing?

Czym jest influencer marketing?

Influencerzy – gwiazdy dzisiejszego Internetu, inspirujące tysiące fanów do określonego stylu życia, zachowań, podejmowania pewnych wyzwań. Osoby, które potrafiły zgromadzić wokół siebie wierną, wpatrzoną w siebie społeczność, która na bieżąco śledzi poczynania swojego lidera. Natomiast, jak to bywa w Internecie nader często – wystarczy jeden fałszywy ruch, potknięcie, zachowanie, które się nie spodoba i influencerWięcej oCzym jest influencer marketing?[…]

Nowoczesny marketing ze smakiem

Nowoczesny marketing ze smakiem

Nie da się ukryć, że w ciągu ostatnich lat oblicze marketingu się zmieniło. Upowszechnienie się Internetu, portale społecznościowe a w końcu smartfony w kieszeni każdego człowieka – marketing musiał zmienić swoje oblicze. Nowoczesny marketing bazuje w dużej mierze właśnie na sieci, pojawiają się alternatywne sposoby komunikacji i nowoczesne podejście do klientów. Marketing w sieci NowoczesnyWięcej oNowoczesny marketing ze smakiem[…]

Marka osobista w branży prawniczej

Marka osobista w branży prawniczej

Branża prawnicza oficjalnie nie może się promować w taki sam sposób, jak czynią to firmy w innych sektorach gospodarki. Czy to oznacza, że marka osobista w branży prawniczej nie istnieje? Absolutnie nie. Warto jedynie mieć świadomość, w jaki sposób można kreować swoją osobę i budować pozycję na rynku, by być pozytywnie postrzeganym przez swoje środowiskoWięcej oMarka osobista w branży prawniczej[…]

Czy warto rozdawać prezenty? Wszystko o prezentach w e-commerce.

Czy warto rozdawać prezenty? Wszystko o prezentach w e-commerce.

Uwielbiamy obdarowywać i być obdarowywanymi i to niezależnie od wieku. Dlatego w strategiach marketingowych zarówno wielkich korporacji, jak i dopiero debiutujących firm rozdawanie klientom prezentów odgrywa niemałą rolę. W działaniach biznesowych tego praktyki nigdy nie są bezinteresowne, a mimo to często spotykają się z entuzjazmem klientów. Czy warto rozdawać upominki w sektorze e-commerce? Znamy odpowiedźWięcej oCzy warto rozdawać prezenty? Wszystko o prezentach w e-commerce.[…]

Dlaczego NIE kupować opinii na TripAdvisor?

Dlaczego NIE kupować opinii na TripAdvisor?

Z całą pewnością istnieje pokusa, żeby wypromować swój biznes w sposób szybki i łatwy – poprzez płatne pozytywne komentarze. Zwłaszcza jeśli biznes jest nowy, nie ma wielu klientów, dopiero przebija się przez rynek, a konkurencja jest spora. Klienci mają mniej zaufania do lokali, hoteli czy kawiarni, które mają mniej lub nie mają w ogóle komentarzyWięcej oDlaczego NIE kupować opinii na TripAdvisor?[…]

Mocne słowa.  Marketing szeptany, kiedy sprawdza się najlepiej?

Mocne słowa. Marketing szeptany, kiedy sprawdza się najlepiej?

Marketing szeptany to nie tylko bazowanie na pozytywnych opiniach klientów o Waszym produkcie, ale też budowanie relacji. Taka forma prowadzonych działań promocyjnych jest efektywnym elementem wspierającym sprzedaż, nie wymagającym inwestowania dużych nakładów finansowych w naszą kampanię marketingową. Jednak kampanie oparte o marketing szeptany sprawdzają się najlepiej, kiedy spełniają kilka istotnych kryteriów. Statystycznie opinii o produktachWięcej oMocne słowa. Marketing szeptany, kiedy sprawdza się najlepiej?[…]